Alla inlägg under september 2008

Av 10/ 9 - 22 september 2008 21:52

Why!? jag sitter här och det ända jag vill göra är att gråta! hela jag gör ont! jag vill gömma mig men har ingen starns att ta vägen... jag vill bara försvinna en stund och bara vara lite borta... jag vill inte ta hand om mina bekymmer, eller gråta över någon smärta... de ända jag vill göra är att försvinna...jag vill bara åka iväg... vara ensam och må dåligt utan att behöva bry mig om, om ja kommer efter i skolan eller om jag kommer vara förvirrad när jag kommer tillbaka... jag vill lämna allt och alla... bara i en vecka vara nån annan och träffa nya människor... ska man känna så, eller är något fel?

 Oh, what the hell... my life is not that bad... i just feel a little lost...

Love, XOXO


Av 10/ 9 - 12 september 2008 12:31

Jag skapade en gång denna blogg för att få ur mig allt jag inte hade någon att säga till... men jag har just insett att jag inte har så mkt sånt just nu... men jag kan ju berätta massa annat.... typ hur de var på konserten och sånt men de kan ta ett tag!

mkt ledsen, XOXOX

Av 10/ 9 - 11 september 2008 11:40

Jag fyllde år igår, och nu ska jag gå på coldplay"!!!!!!!!!!!!

That was all! XOXO

Av 10/ 9 - 7 september 2008 15:47

Av 10/ 9 - 7 september 2008 13:04

är de inte konstigt att man kan bli så lycklig av musik? jag vill ju bara le när jag hör vissa låtar.. och man har sååå många minnen av olika låtar som när man lyssna på låten så kommer man ihåg vad man gjorde när man gjorde hur de känndes... de e som en bild av sina minnen som man kan ta med sig och lyssna på... det är en stor del i varför jag älskar musik...

XOXO

Av 10/ 9 - 4 september 2008 16:20

Jag har nu gjort ett moget beslut... jag kan redan se era chockede miner... men jag har bestämt att jag bara ska låta dagen gå utan att göra någon ledsen eller besviken, jag ska se på mina serier och jag ska åka till min häst och allt annat ska ja bara ta en paus ifrån... elle ska ja säga alla andra? jag ska nu lugna ner mig lite och fokusera på mina betyg... va inte de moget så vet ja inte vad ja ska gö!

men jag tro de kommer hjälpa... och sen så har jag ju min underbara syster... så hur skulle de kunna gå fel!

nu ska ja titta på nån spännande serie kanske...

XOXO

oh by the way... ja tro ja måste byta slut fras för nu säger alla så... bara för att ja vill vara udda... de skulle vara likt mig (synd men sant)

Kram!

Av 10/ 9 - 3 september 2008 20:18

ok ja vet att mina senaste inlägg har varit lite (väldigt) ointressanta... men de var de som jag ville säga poch igentligen ska man nog inte be om ursäkt för de... inte för ja tro att de komme komma många liknande inlägg men jag själv blir så jävla irriterad på alla unge bloggere som ber om ursäkt för sina extremt ointeressanta liv, ja menar fine om inte du tycker att du har ett roligt liv men om du skriver så ha du ändå något att säga och då e ju de inte ointeressant för dig, eller hur?

varför ska man söka förlåtelse hos någon man aldrig har träffat och anntagligen aldrig kommer träffa! de är något jag inte förstår så nu fick ni höra de. och nu ha ja insett hur irriterande de e att läsa sånt så nu ska ja sluta be om förlåtelse för saker ja inte ångrar... kan ni snälla hålla med mig?

XOXO /en aning glad och lycklig flicka idag

Ovido - Quiz & Flashcards