Alla inlägg under oktober 2008

Av 10/ 9 - 19 oktober 2008 18:34

Jag ska bara säga en sak! OM DU VILL MIG NÅTT SÄG DET TILL MIG OCH SKRIV DET INTE PÅ DIN "HEMLIGA" BLOGG! 

jag e så jävla trött på de här... vill man mig nått så kan man väll säga det Tex. "Jag hatar dig". Jaha då hatar jag väll dig med... så var det över... men kan man inte bara sluta dra ut på allt! De e så jävla irriterande! har man något problem med mig kan man ta upp det med mig, och ingen annan!

och sedna kom jag just på att jag hade en till sak; när jag var vän med en tjej så skickade jag SMS till henne... och det var inget speciellt med dom, dom var väll lika kärleksfulla som alla andra SMS jag skickar.. men nu skriver A att hon borde ha fattat att jag var typ "Evil" elle nåt för de var ju så tydligt i mina SMS... det stör mig!

ok... nu sk jag se på en serie...

XOXO

Av 10/ 9 - 7 oktober 2008 19:55

Ja...man skulle väll vilja ha en St. jimmy... vilken dröm!

Men detta är den bästa låten och videon jag vet i hela världen!

Here You go!

Av 10/ 9 - 7 oktober 2008 19:47

Jag vet inte om ni minns julia (J)?

jag är iallafall lite sur på henne.... jag har kännt henne sen jag var kanske 5år och jag har varit hennes bästa kompis sen jag var kanske 7år... men nu har något hänt... hon bor i stockholm och jag 4timmar därifrån vilket leder till att vi inte träffas så ofte mer än på vissa lov, men vi har alltid hållit kontakten med varandra. vi har ringt, smsat, hälsat på.... men nu så smsar hon inte, hon ringer inte... men gissa vem hon har helt jävla underbar kontakt med! Emma!!!! hon får minst ett sms om dagen, jag får inget, hon får samtal över msn och telefon samtal... så med detta vill jag säga att jag är arg avundsjuk och jävligt besviken.... så nu vet jag inte vad ja ska gö... kanske sluta umgås med henne överhuvudtaget för allt hon gör är att göra meg ledsen... jaja.... vi ser väll vad som händer...

nu ska jag se på Heroes!

XOXO

Ovido - Quiz & Flashcards