Direktlänk till inlägg 3 april 2009

Jag tänkte bara titta till er lite...

Av 10/ 9 - 3 april 2009 23:25

Jag har inte mkt att säga... Jag har varit i Umeå och jag måste säga att det har varit en väldigt trevlig dag! Fine det en sötere stad än Umeå? NEJ! SÅ mysig stad!!! Jag och emma har fikat som galna människor... vi har fikat på tre olika ställen på typ 4 timmar... men fan vad trevligt vi har haft!


Jag har tyvärr inte mkt mer att säga... Jag har minnen av när jag va på aiden just nu men inte mer än så.... Nu måste jag gå och duscha och sova!

You're the son of lies!!!!

XOXO

 
 
Ingen bild

emma, din vän, du vet!

16 juni 2009 23:32

hej hannah, det är mitt i natten typ och jag är flum. Därför tänkte jag bara lämna ett litet spår av mig själv till dig! Jag vet att du kommer bli glad av det här! Det är det jag är bra på att göra folk glad, Eller iblandd i alla fall, har jag fått för mig. Well. Ja funderar på att hacka mig in på din bloggis igen och sriva ett inlägg. Men jag evt inte om jag orkar. Hmm, vad tror du... Orkar jag!?

Hehe, på tal om ingenting. Jag har läst lite i bloggar nu på kvällen. Du och jag hannah, vi kan bli ganska elaka. SÅ lova att vi aldrig blir arg på mig! Jag vill inte det!

nu ska jag sova tror jag. Hoppas att din kväll är trevlig eller har varit ska jag säga. Jag tror att jag ska göra det här till min ritual när vi börjar på olika skolor. Skriva ett mail varje kväll, Det låter väl kul_1!?!? haha anyway
Sov gott min älskade vän!

XOXO! Emma!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 10/ 9 - 21 oktober 2009 18:15

Ja.... Jag måste säga att idag är jag tillbaka i någon sorts meningslöshet igen.... Jag ser inget att leva för, inget att njuta av, inget att skratta åt.... De känns bara liite tungt. Mina dagar gå på och allt funkar fint... Men så kommer det en dag ...

Av 10/ 9 - 2 oktober 2009 08:07

Jag har nu fin fina nygeter! min syster är back in town och jag hatar nu franska människor! Det är så att hon åkte men blev inte så fin fint behandlad så hon kom hem till mig! Bra va!? Jag måste säga att jag är helt och hållet nöjd med det! Haha, nu ...

Av 10/ 9 - 29 augusti 2009 19:11

Jag är kanske lite lugnare nu än vad jag va sist! Jag har andas och jag har liite kontroll på läget... Jag hatar min nya skola så jag ska nog byta på måndag, jag har inte ännu fattat att min syster är borta, jag bara väntar på att de ska komma. Jag t...

Av 10/ 9 - 25 augusti 2009 18:01

Oh, crap! Jag är ganske tyst upprörd just nu... de värsta är att jag inte bara kan falla ihop i en hög och dö när min syster åker utan jag måste ta hand om vår häst jag måste städa mitt rum och jag måste typ vägleda vår utbetes student... Like I said...

Av 10/ 9 - 24 augusti 2009 17:30

oh, crap oh, crap oh,crap!!!! Jag är nu inte riktigt säker på vart jag ska ta vägen! Jag är sjuk, jag har precis görjat första året på gymnasiet och imorgon äker mi syster till frankriken och stannar där i ett år! jag vet inte va jag ska göra! Ska ja...

Ovido - Quiz & Flashcards