Direktlänk till inlägg 12 februari 2009

HEJSANSVEJSAN HANNAHS BLOGG

Av 10/ 9 - 12 februari 2009 12:13

hejsansvejsan. jag heter Amanda! Jag vet inte om ni vet vem jag är, jag är en av hannahs vänner, eller jag hopppas att jag är det...

    Jag har lite svårt att se vad som pasasar sig att skriva på hannahs  blogg eftersom jag inte har fått läsa den. Men jag ska göra mitt bästa. 

   

Jag skulle vilja aha en nödutgång i mit liv så att jag skulle kunna lämna det, men ändå kunna komma tillbaka. För jag är ganska less på mitt liv, men jag vet ändå inte om jag skulle vilja lämna det för alltid!

  För det finns för mycket som jag älskar här som jag vet inte kommer finnas vart jag nu än kommer. Vart man kommer när  man dör skulle jag vilja veta. Detta är också en andledning till att jag vill ha en nödutgång så att jag både kan lämna livet men komma tillbaka när jag önskar det, För jag kan inte gemföra livet och döden med varandra. Jag kan ju allt om mitt liv, men jag vet inmget om min död...


Därför önskar jag att någon kunde bygga en nödutgång, så att jag kunde komma och gå som jag ville...


Jag hoppas att du ´Hannah och din bloggsläsare kan  respektera m,ina åsikter och inte läsa för mycket in i dem! 

   Så tack för att mi lyssnade 

 
 
Ingen bild

Emma

14 februari 2009 09:37

Amanda- som jag sa skulle jag ju kommentera...

Men det är lite svårt att kommentera det här, för jag vet inte riktigt vad jag ska säga till dig.
Om du verkligen vill dö. Då kanske du borde försöka göra något åt det... Det ska inte vara så att man ska dö innan man är gammal.
Och om det här inlägget hade en djupare innebörd så är det alldeles för djupt för mig att förstå.

men du skriver fint Amanda :*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 10/ 9 - 21 oktober 2009 18:15

Ja.... Jag måste säga att idag är jag tillbaka i någon sorts meningslöshet igen.... Jag ser inget att leva för, inget att njuta av, inget att skratta åt.... De känns bara liite tungt. Mina dagar gå på och allt funkar fint... Men så kommer det en dag ...

Av 10/ 9 - 2 oktober 2009 08:07

Jag har nu fin fina nygeter! min syster är back in town och jag hatar nu franska människor! Det är så att hon åkte men blev inte så fin fint behandlad så hon kom hem till mig! Bra va!? Jag måste säga att jag är helt och hållet nöjd med det! Haha, nu ...

Av 10/ 9 - 29 augusti 2009 19:11

Jag är kanske lite lugnare nu än vad jag va sist! Jag har andas och jag har liite kontroll på läget... Jag hatar min nya skola så jag ska nog byta på måndag, jag har inte ännu fattat att min syster är borta, jag bara väntar på att de ska komma. Jag t...

Av 10/ 9 - 25 augusti 2009 18:01

Oh, crap! Jag är ganske tyst upprörd just nu... de värsta är att jag inte bara kan falla ihop i en hög och dö när min syster åker utan jag måste ta hand om vår häst jag måste städa mitt rum och jag måste typ vägleda vår utbetes student... Like I said...

Av 10/ 9 - 24 augusti 2009 17:30

oh, crap oh, crap oh,crap!!!! Jag är nu inte riktigt säker på vart jag ska ta vägen! Jag är sjuk, jag har precis görjat första året på gymnasiet och imorgon äker mi syster till frankriken och stannar där i ett år! jag vet inte va jag ska göra! Ska ja...

Ovido - Quiz & Flashcards