Alla inlägg under augusti 2009

Av 10/ 9 - 29 augusti 2009 19:11

Jag är kanske lite lugnare nu än vad jag va sist! Jag har andas och jag har liite kontroll på läget... Jag hatar min nya skola så jag ska nog byta på måndag, jag har inte ännu fattat att min syster är borta, jag bara väntar på att de ska komma. Jag tror att jag förtfarande är ganska bedövad. De släppte ganska grovt kvällen efter min syster åkt men nu är den tillbaka! tack gode gud! För fan i helvete vad ont de gjorde! Nu sitter jag och försöker andas och vara lugn i stugan.... Det funkar okej, men stugan är inte samma sak utan min syster...

Men men... what can you do?

jag måste nu äta!

XOXO

Av 10/ 9 - 25 augusti 2009 18:01

Oh, crap! Jag är ganske tyst upprörd just nu... de värsta är att jag inte bara kan falla ihop i en hög och dö när min syster åker utan jag måste ta hand om vår häst jag måste städa mitt rum och jag måste typ vägleda vår utbetes student... Like I said THIS SUCKS!

Jag hatar ALLT! ÅH!!!! Sorry att jag bara klagar men jag sa ju att detta skulle bli en jobbig tid! Minns ni de? Jag har varnat er! 

nu ska jag säga hejdå........

XOXO

Av 10/ 9 - 24 augusti 2009 17:30

oh, crap oh, crap oh,crap!!!! Jag är nu inte riktigt säker på vart jag ska ta vägen! Jag är sjuk, jag har precis görjat första året på gymnasiet och imorgon äker mi syster till frankriken och stannar där i ett år! jag vet inte va jag ska göra! Ska jag stanna bedövad eller börde jag väcka migsjälv och bli deprimerad? Eller kanske borde jag sörja och gå vidare? Men hur ska jag kunna släppa att min syster åker bort när jag har en fransk utbytes student som bor i mitt hus istället för min syster!? hur ska jag kunna släppa att jag börjar i en helt ny skola helt själv när jag måste dit varje dag?

Jagvet inte vad jag ska göra... jag vet att jag är en stor fet crybaby men va fan! Jag känner inget just nu! Jag trodde att dom överdrev de i typ filmer och serier och sånt men jag kan inte ta mig till att känna. Jag vill inte känna och jag vill inte att allt ska hända... men de är inte så bra att jag bara kan stänga in mig i ett mörkt rum tittapå en massa serier i en vecka och att det sedan har gått över.... Allt kommer häda även om jag inte vill.... Syster kommer flytta, skolan kommer inte försvinna... Det ända som kanske går över är min sjukhet....Jag vill bara börja gömma mig... åh, gud... Jag ska sluta skriva nu,...Jag är sjuk och dramatisk... mitt huvudär fluffig och min hjärna är avstängd. Så have a nice night...

XOXO
Ovido - Quiz & Flashcards